Politica de Retur

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. Clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produsului returnat datorata utilizarii sau manipularii care afecteaza caracteristicile sau modul de functionare. Vanzatorul poate retine o suma de bani echivalenta cu costurile de reconditionare a produselor returnate cu deficiente de functionare, accesorii lipsa sau ambalaj incomplet, deteriorat sau  care lipseste. 

Vanzatorul nu va rambursa contravaloarea produselor alimentare desigilate.

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului doar prin transfer bancar in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii FRAPPERIE SRL de Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.

FRAPPERIE SRL va rambursa contravaloarea produsului doar dupa primirea produsului vandut.